rååligt!

                                                                                                                                            31 oktober 2009

var på bio igår med nellie, emilia, och någon jeppe. det blev att titta på bröllopsfotografen.
den var helt okej, lite konstig i slutet bara men annars var allt bra :)

aa, det var ju det som var planerat. åka ner på stan kolla film sen gå runt och prata en liten stund sen ta bussen hem(: men filmen slutade kanske runt elva halv tolv, och så sa nellie att det bara är nattbussen som går och den går vid halv ett, så vi gick till mcdonald. MEN CP ESKILSTUNA, så var det stängt! 
så vi gick runt lite och satt lite här och där (: sen var klockan fem i halv ett och så sprang jag och kollade när min buss gick. emilias och nellies buss gick halv ett, medans min gick halv två. så dom var så snälla så att dom väntade på mig, men sen kollade dom när deras nästa buss gick och den gick fem över två.

så vi gick runt lite sen satte vi oss på en bänkjävel, (SKIT KALLT VAR DET) så efter typ en timme så kom min buss vid stationen så hälsade hejdå oså. så satte mig på bussen.
kom bara ner till stan och då sa bussgubben att bussen går inte förens fem över två! så han skicka ut mig ur bussen så jag skicka sms til dom två andra så dom kom och mötte mig vid subway, sen när klockan var typ två så satte jag mig på bussen och åkte hem (: 

JAG HADE ISTÅR NÄR JAG KOM HEM BTW!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0