JAG VILL OCKSÅ BARA SKRIVA EN RUBRIK :|

jaja, eh, jag har inte så mycket att säga men man blir ju tvingad att skriva -.-

eh, idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag var i skolan och sen efter skolan drog jag hem.
så fort jag kom hem så slängde jag mig i soffan och vilade lite, efter det så rullade maten fram. käka mig asmätt
så jag rullade tillbaka till soffan och sov middag.

efter en, två timmars sovande så drog jag upp till bonsai och chillade lite med bjeppe (b=bög)  och maja, vart inte ute så länge men efter det var det bara att dra hem och tog en varm dusch. och så efter det blev det att glo på tvn en stund (:

det där var i stortsätt hela min dag (:


IMORGON ÄR DET FREDAG! :D


over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0