gårdagen/dagen

sorry för att jag har vart lite inaktiv på ett tag men jag har inte haft något speciellt att säga

men igår spenderade jag natten hemma hos petra med nellie och gustaf mysmys.
men det var tråkigt för gustaf som vart sjuk "/ aja, somnade typ vid halv fyra sen vart jag väckt vid halv tio typ, vaknade till lite sen var petra och nellie tvungen att åka så jag drog hem och kolla datan lite oså sen sov jag middag en stund, efter det så drog jag till göksten och mötte natta, jeppe, bög jeppe, och maja. pratade lite oså sen drog vi upp i hallen och kollade lite på rcflygplan. sen drog jag hem och nu sitter jag här och har inte så mycket att göra..


Nell<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0